dartsmoel
Legacy Member
voor school moeten wij in C-taal een programmeeropdracht maken.
We werken in Borland, imo behoorlijk tot zeer oud -_-
Maar probleem is dus dat we bijna nix van de taal kennen
We hebben wel boeken enzo...
maar dat is nu niet bepaald hetgeen we nodig hebben.
Onze opdracht bestaat er dus uit om een spel in elkaar te steken.
het spel is dus Zeeslag...
de code erachter is op zich niet meteen een probleem...
maar het is vooral de grafische interface erachter...
nergens is er terug te vinden of het met borland mogelijk is ene grafische interface in te voegen of niet..?
indien dit mogelijk is.. kan iemand dan eens uitleggen hoe dat juist moet? ^_^
We werken in Borland, imo behoorlijk tot zeer oud -_-
Maar probleem is dus dat we bijna nix van de taal kennen

We hebben wel boeken enzo...
maar dat is nu niet bepaald hetgeen we nodig hebben.
Onze opdracht bestaat er dus uit om een spel in elkaar te steken.
het spel is dus Zeeslag...
de code erachter is op zich niet meteen een probleem...
maar het is vooral de grafische interface erachter...

nergens is er terug te vinden of het met borland mogelijk is ene grafische interface in te voegen of niet..?
indien dit mogelijk is.. kan iemand dan eens uitleggen hoe dat juist moet? ^_^
(moderne trouwens ook
).
. De gegenereerde code is ugly as hell, maar ze werkt 
.