Myst!Q
Legacy Member
Heeft er iemand een uitleg op internet ofzo staan hoe je je parrallele poort kan aansturen ?
Ik heb er iets over gevonden voor in visual C++ maar in devc++ wilt het precies niet werken !
Please help me, kben er al zolang zelf op naar zoek
Met vriendelijke groeten !
Edit : Ja keb de basis van C++ gekregen vandejaar en 18/20 op examen
Ik heb er iets over gevonden voor in visual C++ maar in devc++ wilt het precies niet werken !
Please help me, kben er al zolang zelf op naar zoek

Met vriendelijke groeten !
Edit : Ja keb de basis van C++ gekregen vandejaar en 18/20 op examen

