tHeBlUeHuLk
Legacy Member
Tis voor de GIP, en we zouden graag de systeemdatum en tijd laten verschijnen onderaan in de hoek van het hoofdmenu.
Ik ken de header dos.h (waar het soms mee wordt gedaan) of time.h (die meestal wordt gebruikt), ma heeft er iemand een idee wa voor code daaronder moet dan?
ik heb iets van GETSYSTEMDATE(), en nog wat probeerseltjes ma die werken allemaal niet.
Iemand een ideetje?
Ik ken de header dos.h (waar het soms mee wordt gedaan) of time.h (die meestal wordt gebruikt), ma heeft er iemand een idee wa voor code daaronder moet dan?
ik heb iets van GETSYSTEMDATE(), en nog wat probeerseltjes ma die werken allemaal niet.
Iemand een ideetje?
