Siskos
Legacy Member
Ik ben dus momenteel aan een programma bezig waarmee ik adhv van een system call een ander programma oproep dat ook zelf geschreven is. Nu zou ik wel een waarde willen meegeven naar dat 2de programa hoe doe ik dit nu juist?
Heb online al wat gezocht maar als je naar system zoekt kom je niet bepaalt uit op wat ik zoek...
Ik doe het momenteel gewoon zo system("c:\\proggie\\debug\\proggie.exe"); nu zou er dus een variabele uit het hoofdprogramma ook naar het "proggie" moeten.
Heb online al wat gezocht maar als je naar system zoekt kom je niet bepaalt uit op wat ik zoek...
Ik doe het momenteel gewoon zo system("c:\\proggie\\debug\\proggie.exe"); nu zou er dus een variabele uit het hoofdprogramma ook naar het "proggie" moeten.
.