dendaak
Legacy Member
hey
Ik zit hier met een klein probleem voor mijn flash game die ik gebruik voor mijn GIP. Ik maak een variant op "shoot the duck", het probleem is dat bij het begin, mijn play knop niet werkt. En hij maakt ook nog eens een loop (blijkbaar), aangezien hij in het output venster random getallen weergeeft...
Ik heb de code gecontroleerd die meegegeven werd, en het klopt. De leerkrachten vinden het probleem ook niet, daarom dat ik het nu via deze weg probeer.
mvg
Ik zit hier met een klein probleem voor mijn flash game die ik gebruik voor mijn GIP. Ik maak een variant op "shoot the duck", het probleem is dat bij het begin, mijn play knop niet werkt. En hij maakt ook nog eens een loop (blijkbaar), aangezien hij in het output venster random getallen weergeeft...
Ik heb de code gecontroleerd die meegegeven werd, en het klopt. De leerkrachten vinden het probleem ook niet, daarom dat ik het nu via deze weg probeer.
mvg