schop aars
Legacy Member
http://users.pandora.be/cautie/SimonSays.rar
werkende versie van SimonSays
ik ga ze wel nog uitbreiden zodat scores bijgehouden worden en dan in een bestand met topscores komen.
en ook met een statusvenster zodat ge ziet hoeveel kleuren van de hoeveel ge al hebt ingedrukt.
en als alles af is word het gejard.
tis geen klikspel omdat ik nie goed wist om die ovalen te berekenen.
mss dat die functie er later ook in komt.
en mss ook met geluidjes maar dit zijn maar een paar ideetjes die ik nog nie zeker ben of ze er gaan in komen.
de topscores en da statusvenster die gaan der zeker in komen.
en bij about staat Acku bij credits omdat em mij hier ewa geholpen heeft met sommige problemen.
werkende versie van SimonSays
ik ga ze wel nog uitbreiden zodat scores bijgehouden worden en dan in een bestand met topscores komen.
en ook met een statusvenster zodat ge ziet hoeveel kleuren van de hoeveel ge al hebt ingedrukt.
en als alles af is word het gejard.
tis geen klikspel omdat ik nie goed wist om die ovalen te berekenen.
mss dat die functie er later ook in komt.
en mss ook met geluidjes maar dit zijn maar een paar ideetjes die ik nog nie zeker ben of ze er gaan in komen.
de topscores en da statusvenster die gaan der zeker in komen.
en bij about staat Acku bij credits omdat em mij hier ewa geholpen heeft met sommige problemen.

en tis ook nie normaal da ge code met 10 warnings in releaset 
.