brecko
Legacy Member
Hallo,
Ik heb een spel dat moet starten bij het drukken op de start-knop.
Het spel reageert echter niet op mijn muisklik.
Waar zit mijn fout?
Het spel
gelieve niet te letten op lay-out, daar wordt nog aan gewerkt.
UPDATE: Nu wel al, maar het werkt nog niet zoals het zou moeten. Waarom vallen er geen hamburgers? Waarom springt mijn ventje zo naar de zijkant?
Ik heb een spel dat moet starten bij het drukken op de start-knop.
Het spel reageert echter niet op mijn muisklik.
Waar zit mijn fout?
Het spel
gelieve niet te letten op lay-out, daar wordt nog aan gewerkt.
UPDATE: Nu wel al, maar het werkt nog niet zoals het zou moeten. Waarom vallen er geen hamburgers? Waarom springt mijn ventje zo naar de zijkant?