ddt15
Legacy Member
Ik heb dus een programmatje waarin je de camera kan bewegen met de pijltoetsen. Elke keer dat je echter lager dan 45° op de y-as draait (m.a.w. wanner de bovenste tiles voor meer dan de helft buiten het scherm liggen) wordt er echter altijd een stuk van de 'vloer' gesneden, boven en onderaan het scherm. Het wordt er afgesneden maar ik weet niet hoe het komt. Prutsen met het viewpoint en de frustum helpen ook blijkbaar niets. Hulp is dus welkom.
Hier is de code: klik
Hier is de code: klik
maar mss helpt het je verder.
. (of zijn corresponderende glu functie).
).
.
