Recipe4hate
Legacy Member
Hallo
Ik weet dat we in de computerlessen van het 2e middelbaar een programma hadden dat reageerde op input van de gebruiker. Je moest dan basiscommando's typen zoals Rij(links) en dan kon je je programma uitvoeren en dan kreeg je een autootje te zien dat het parcours aflegde dat je had opgesteld. Eigenlijk is dit gewoon het aanleren van algoritmisch denken.
Nu zoek ik de naam van die programma en/of eventuele varianten.
alvast bedankt
Ik weet dat we in de computerlessen van het 2e middelbaar een programma hadden dat reageerde op input van de gebruiker. Je moest dan basiscommando's typen zoals Rij(links) en dan kon je je programma uitvoeren en dan kreeg je een autootje te zien dat het parcours aflegde dat je had opgesteld. Eigenlijk is dit gewoon het aanleren van algoritmisch denken.
Nu zoek ik de naam van die programma en/of eventuele varianten.
alvast bedankt
