Archief - [PROG]Sketchup Sketchup 3D showroom

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SWYV_MutcHfakA

Legacy Member
Hoi, ik gebruik Sketchup als 3D modelling programma, het is echt een heerlijke programma vind ik

en natuurlijk ben ik nieuwsgierig of ik hier nog meerdere Sketchup gebruikers kun ontmoeten en de creaties bekijken :D

mijn voorkeuren om te bouwen in 3D:
- voertuigen vooral bussen ofzo
- meubelen (SOMS!)

mijn laatste creatie: Orlando III, tsja het is eigenlijk meer omgebouwde creatie want wie GTA III gespeeld hebben moet dit bus herkennen, alleen is er een hoop dingen veranderd

waarom Orlando III? omdat het NIET mijn eerste creatie is maar hier 2uitlegjes
- Orlando omdat ik Orlando een echte mooie naam vind voor een bus
- III omdat de bus van spel GTA III is en dus III verwijs naar III van GTA III

screenshots TIME!

- - -

- -

jij ziet dat er een hele grote TV inclusief is :D

misschien hebben jullie gemerkt dat ik vrij veel houten textures heb gebruikt? tsja hout textures voor interieur geeft juist veel luxe sfeer vind ik vandaar :)

het is geen gewone reisbus maar juist party bus ofzo of limousine bus :D

die logo op achterkant heb ik met gebruik van orlando site www.orlando.com maar dan aangepast omdat het MIJN OWN bus is

nav-logo.jpg

Garmir

Legacy Member
Ik denk dat dit eerder thuis hoort in Graffic Art Design

SWYV_MutcHfakA

Legacy Member
Garmir zei:
Ik denk dat dit eerder thuis hoort in Graffic Art Design

denk niet hoor aangezien dit subforum ook over modelling gaat dusja :)

Programming & Gamedesign - Alle vragen over Level Design, Modelling, Coding, Texturing, ...

schop aars

Legacy Member
denk dagge toch meer feedback gaat krijgen in grafische forum

SWYV_MutcHfakA

Legacy Member
misschien wel maar dit topic hoort volgens mij toch meer thuis in dit forum aangezien
- grafisch = photoshop enal dat soort zooi
- 3D modelling valt meer in dit subforum dus valt niet in groep van grafisch vandaar

MacK

Legacy Member
Ze zouden dat eens moeten aanpassen. Hier wordt voornamelijk over programmeren gesproken. Op het grafisch forum zijn ze meer bezig met alles wat met art te maken heeft:
-3D modelling
-texturing
-tekenen
-...

Echt waar, je gaat daar véél meer respons krijgen.

SWYV_MutcHfakA

Legacy Member
wow ziet wel vet uit, misschien kun jij een animatiefilmpje mee maken ofzo met Sketchup zelf ofzo of weet jij niet hoe het moet? :)

maar ik zie niet echt een transportmiddel in hoor :P meer wapen (kanon) voor op grond ofzo :P

The Crazy Frog

Legacy Member
In sketchup kan je niet echt animaten, het werd geanimeerd in een ander programma. De RPG bestaat uit allemaal kleine eilandjes en je word naar de verschillende eilanden geschoten via kanonnen, een beetje zoals in mario sunshine/galaxy. Als je wil kan ik nog meer models posten van die RPG...

SWYV_MutcHfakA

Legacy Member
ja zou fijn zijn

is het niet zo'n Worms achtige spel?

en jawel in Sketchup kan jij WEL animaten ale toch dingen die bewegen :)

edit: oh jij hebt gelijk :s ale er zit animation functie daarin

View => animation => add scene ofzo
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan