redwhizard
Legacy Member
hey,
Ik ben bijna ten einde met mijn eindwerk voor school
Ik maak een programma dat klanten,gebruikers en of admins,
leveranciers en producten laat toevoegen, aanpassen en verwijderen.
Bij dit kan men een aankoop doen waar men dan selecteerd wat de klant
wil kopen, en deze in een eigen datagrid terugzet.
Nadien wordt er een factuur afgeprint met de geselecteerde artikelen/klanten
enzovoort.
Nu zit ik vast bij dit probleem:
Wanneer men uit datagrid 1 een artikel selecteerd, verschijnt deze in datagrid2.
Ondertussen word de hoeveelheid gevraagd.
Wanneer je nog eens dat zelfde artikel aanklikt in datagrid 1 zou het programma het aantal moeten optellen met de al bestaande hoeveelheid.
Dit lukt mij dus niet... Ik krijg de gewone foutmelding (ik werk met try and catch)
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt
Ik ben bijna ten einde met mijn eindwerk voor school
Ik maak een programma dat klanten,gebruikers en of admins,
leveranciers en producten laat toevoegen, aanpassen en verwijderen.
Bij dit kan men een aankoop doen waar men dan selecteerd wat de klant
wil kopen, en deze in een eigen datagrid terugzet.
Nadien wordt er een factuur afgeprint met de geselecteerde artikelen/klanten
enzovoort.
Nu zit ik vast bij dit probleem:
Wanneer men uit datagrid 1 een artikel selecteerd, verschijnt deze in datagrid2.
Ondertussen word de hoeveelheid gevraagd.
Wanneer je nog eens dat zelfde artikel aanklikt in datagrid 1 zou het programma het aantal moeten optellen met de al bestaande hoeveelheid.
Dit lukt mij dus niet... Ik krijg de gewone foutmelding (ik werk met try and catch)
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt
