sick minds
Legacy Member
Hallo.
Ik heb een kleine vraag. voor een opdracht van excel moeten we bepaalde waarden invullen en daarmee een berekening maken. ik vond dat het simpel zou zijn met een macro. Nu de berekeningen enz zullen ongeveer wel kloppen, maar kheb 1 klein probleem. de waarden die ik ingevuld heb moeten ook op m'n werkblad tevoorschijn komen. In een ver verleden heb ik nog visual basic gehad en ik dacht dat toen de "command" druk was. kheb al paar sites gezocht met commands maar daar vind ik het niet onmiddellijk. al press, print.. geprobeerd en maar niet vinden.
bedankt!
Ik heb een kleine vraag. voor een opdracht van excel moeten we bepaalde waarden invullen en daarmee een berekening maken. ik vond dat het simpel zou zijn met een macro. Nu de berekeningen enz zullen ongeveer wel kloppen, maar kheb 1 klein probleem. de waarden die ik ingevuld heb moeten ook op m'n werkblad tevoorschijn komen. In een ver verleden heb ik nog visual basic gehad en ik dacht dat toen de "command" druk was. kheb al paar sites gezocht met commands maar daar vind ik het niet onmiddellijk. al press, print.. geprobeerd en maar niet vinden.
bedankt!