La Esterella
Legacy Member
Wij moeten voor school een presentatie maken over VR-programmeren meerbepaald over X3D. We moeten de geschiedenis van VR programmeren presenteren en ook een paar kleine oefeningetjes. Het enige wat we vinden op het internet is het Web3D Consortium. Maar meestal zijn dit al redelijk ingewikkelde dingen.
Wat wij zouden moeten hebben is:
-Hello World
-en een paar complexere dingen waarbij gebruik gemaakt wordt van shaduw en belichting.
Je kan wel op Web3D consortium voorbeelden vinden maar de code is ons soms wat vreemd bij sommige oefeningen. Is er daar nergens een beknopte uitleg, een basic tutorial ofzo. Want het zijn echt de basics van X3D die we moeten uitleggen meer niet, op Web3D is het soms echt ingewikkeld.
MVG!
Wat wij zouden moeten hebben is:
-Hello World
-en een paar complexere dingen waarbij gebruik gemaakt wordt van shaduw en belichting.
Je kan wel op Web3D consortium voorbeelden vinden maar de code is ons soms wat vreemd bij sommige oefeningen. Is er daar nergens een beknopte uitleg, een basic tutorial ofzo. Want het zijn echt de basics van X3D die we moeten uitleggen meer niet, op Web3D is het soms echt ingewikkeld.
MVG!