ShadesOfJae
Legacy Member
Hey, ik heb 3 vraagjes bij me :
1) Ik werk met ***.inc.php-bestanden, nu heb ik bij het italië.inc.php (in Dreamweaver) er voor gezorgd dat alle links worden onderlijnd en in het vet staan.
Ik load zowel italië.php en italïe.inc.php up, maar nu staat ook het menu in het vet (en onderlijnd, maar dat kan geen kwaad).
Hoe is dit op te lossen ?
(Alles één voor één gaan onderlijnen is geen mogelijkheid).
2) Als ik een stukje lay-out wil veranderen, dan moet ik dat op zo'n 50 pagina's allemaal apart gaan aanpassen, kan ik dit niet in één keer doen ?
3) Bestaat er een scriptje om op een forum (phpBB) alle foto's te resizen naar een bepaalde grootte ? Zoja, welk en hoe installeer ik dit ?
Alvast bedankt !
Mvg, Luger
1) Ik werk met ***.inc.php-bestanden, nu heb ik bij het italië.inc.php (in Dreamweaver) er voor gezorgd dat alle links worden onderlijnd en in het vet staan.
Ik load zowel italië.php en italïe.inc.php up, maar nu staat ook het menu in het vet (en onderlijnd, maar dat kan geen kwaad).
Hoe is dit op te lossen ?
(Alles één voor één gaan onderlijnen is geen mogelijkheid).
2) Als ik een stukje lay-out wil veranderen, dan moet ik dat op zo'n 50 pagina's allemaal apart gaan aanpassen, kan ik dit niet in één keer doen ?
3) Bestaat er een scriptje om op een forum (phpBB) alle foto's te resizen naar een bepaalde grootte ? Zoja, welk en hoe installeer ik dit ?
Alvast bedankt !
Mvg, Luger