twiel
Legacy Member
Hallo,
Ik ben nog niet zo lang bezig met max. Graag zou ik eens weten hoe het best een uitgeholde (halve) bol te maken. De manier waarop ik dit nu doe is door een spline te tekenen http://users.telenet.be/twiel/1.jpg
en dan een Lathe modifier erop te zetten.
Bestaat er een andere/betere mogelijkheid? bvb van hieruit te vertrekken:
http://users.telenet.be/twiel/2.jpg
mvg,
Twiel
Ik ben nog niet zo lang bezig met max. Graag zou ik eens weten hoe het best een uitgeholde (halve) bol te maken. De manier waarop ik dit nu doe is door een spline te tekenen http://users.telenet.be/twiel/1.jpg
en dan een Lathe modifier erop te zetten.
Bestaat er een andere/betere mogelijkheid? bvb van hieruit te vertrekken:
http://users.telenet.be/twiel/2.jpg
mvg,
Twiel


