Archief - Q: Adobe Premiere CS3 HELP NEEDED

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

chRonzii

Legacy Member
Ik moet dus voor mijn tante een reisfilmpje maken, dit is ondertussen gebeurd,

met behulp van powerdirector , sony vegas en andere software heb ik dus een tamelijk nice 3u40min durend filmpje ineen geknutseld

ik wil dit graag branden op DVD (4.7GIG)

De vraag is, hoe pak ik dit best aan? zet ik het project om naar .AVI? zoja welke instellingen? heb al eens ge-export, ik kwam uit met een filmpje van 900MB met als resultaat gameboy graphics.

Enige Advice?

mvg, Wim T.

Piru

Legacy Member
Met behulp van Encore DVD, ik dacht zelfs dat er in CS3 in premiere zelf zo een export functie zit. DVD is native MPEG2 Video + b.v. Dolby geluid. Dit moet in een bepaalde structuur op de dvd-schijf staan.

In alle geval moet je naar het MPEG2 bestand toewerken. 3u40 min blijft wel veel, het kan zijn dat je een double-layer dvd zal nodig hebben.

chRonzii

Legacy Member
ahja idd : ) het zou dus idd gaan als ik zowa me de config speel en het geluid op 112KBPS zet, maar brandt hij da dan rechtstreeks op dvd? of moetek da ergens op pc opslaan en dan bij nero da selectere voor op dvd te branden?

mvg

Piru

Legacy Member
Goh dat weet ik niet van buiten en heb niet direct een premiere bij de hand.

Als ge op de een of de andere manier video_ts en audio_ts folders krijgt, dan kunde die op dvd branden, moet maar is nen dvd-video in uwe computer steken en zien naar de mapstructuur daar.

Xoliul

Legacy Member
Als je er een menu enzo bij wil, kun je dat met Sony DVD Architect doen. Die encode alles juist enzo. Is niet zo moeilijk te gebruiken, aangezien ik er 3-4 jaar geleden al in slaagde daar iets mee te maken.

Legendary d.C.

Legacy Member
In premiere

--> export to encore

die zet dat om naar mpeg2 waarna encore automatish opstart en het brand op DVD

chRonzii

Legacy Member
oke menne kheb dus nog steeds een probleemke.. kga ier ff wa screens tone wa dus het prob is , ben er zeker van da gulle mij kunt helpen..

de nest speelt dus ni automatisch af als ik het dvdke in ne DVDspeler steek, dees heb ik dus op da dvdke gebrandt :

hmz.JPG


En ja ik heb euh in adobe premiere gepakt , EXPORT -> ADOBE MEDIA ENCODER -> en dan native MPEG2 Video en zo de config aangepast zodat ik onder de 4.7gig terecht kwam

HELP PLEASE :( tis dringend !

m-be

Legacy Member
dit kan nooit afspelen op een dvd-speler. Je hebt minstens een VIDEO_TS map nodig met x-aantal .vob en .ifo bestanden in. Hoe je dit aanpakt heb ik geen idee, maar dit is wat je moet bekomen...

/edit: dit zou kunnen helpen:

-wodkafiero-

Legacy Member
Wat is die rode lijn boven je tijdslijn?
In Final Cut betekent dit dat je nog moet renderen, misschien helpt dat?
(Long shot, I know)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan