koebeest
Legacy Member
Oi,
Ik zou graag een stukje uit een AVI film knippen. Ik snij dus met de razor tool het stukje uit en export het.
Nu is dat geexporte bestand 300 mb groot (20 sec video) en heeft het geen geluid. Als ik die avi importeer in adobe premiere heeft het ook al geen geluid. Terwijl de avi wel degelijk audio bevat. Howcome?
Graag hulp!
Jens
Ik zou graag een stukje uit een AVI film knippen. Ik snij dus met de razor tool het stukje uit en export het.
Nu is dat geexporte bestand 300 mb groot (20 sec video) en heeft het geen geluid. Als ik die avi importeer in adobe premiere heeft het ook al geen geluid. Terwijl de avi wel degelijk audio bevat. Howcome?
Graag hulp!
Jens
