fty
Legacy Member
Hallo,
Ik denk dat dit de beste plaats is om dit te vragen aangezien het toch een beetje over graphics gaat.
Ik heb dus problemen met mijn avatar. Ik slaag er maar niet in om een avatar te maken die voldoet aan de upload eisen van dit forum. Telkens als ik mijn probeersel opslaag is het al meteen meermaals groter dan toegelaten. Als ik het in een mindere kwaliteit probeer op te slagen wordt het zeer onduidelijk. (deze twee kleuren versie is toch niet echt om aan te zien he
)
Mijn vraag is welk type bestand het beste is (jpeg, gif, ...) en of er methodes zijn tijdens het creëeren van de avatar om het minder groot te doen uitkomen.
(ik gebruik photoshop)
Bedankt voor de tips.
Ik denk dat dit de beste plaats is om dit te vragen aangezien het toch een beetje over graphics gaat.
Ik heb dus problemen met mijn avatar. Ik slaag er maar niet in om een avatar te maken die voldoet aan de upload eisen van dit forum. Telkens als ik mijn probeersel opslaag is het al meteen meermaals groter dan toegelaten. Als ik het in een mindere kwaliteit probeer op te slagen wordt het zeer onduidelijk. (deze twee kleuren versie is toch niet echt om aan te zien he
)Mijn vraag is welk type bestand het beste is (jpeg, gif, ...) en of er methodes zijn tijdens het creëeren van de avatar om het minder groot te doen uitkomen.
(ik gebruik photoshop)
Bedankt voor de tips.
