OneWorld
Legacy Member
Hey,
Kan iemand me misschien helpen, ik vraag me af hoe je eigenlijk begint aan je eigen digitale tekeningen te maken of foto's voor op site's te zetten of af te drukken, bestaan hier speciale boeken voor en welke programma's je hiervoor nodig hebt? het interreseert me wel maar ik zou hier toch graag wat informatie van hebben, en wat voor pc het beste is, een mac? Kan je hier trouwens later goed de kost mee verdienen door reclame te makane voor bedrijven of hoe werkt dit eigenlijk?
heel erg bedankt.
Kan iemand me misschien helpen, ik vraag me af hoe je eigenlijk begint aan je eigen digitale tekeningen te maken of foto's voor op site's te zetten of af te drukken, bestaan hier speciale boeken voor en welke programma's je hiervoor nodig hebt? het interreseert me wel maar ik zou hier toch graag wat informatie van hebben, en wat voor pc het beste is, een mac? Kan je hier trouwens later goed de kost mee verdienen door reclame te makane voor bedrijven of hoe werkt dit eigenlijk?
heel erg bedankt.
. (van teksten op ruiten van winkesl tot de afiches van fuiven tot die bollen van tv1...)
)