Bauhaus
Legacy Member
Ik ben van plan een filmkwisje te maken maar weet niet goed hoe het te presenteren.
Ten eerste heb ik verschillende videoformaten: dvd, divx & xvid. Ik had gedacht om de divx/xvid bestanden om te zetten met ConvertXtoDvd zodat ik dan enkel vob's heb om mee te werken.
Ten tweede moet er een titelpagina zijn bij elke ronde (10 filmfragmentjes van 1 min.).
Bv: Eerst een titelpagina met "Ronde 1: Rechtbankdrama's" die zichtbaar is gedurende enkele sec.
Vervolgens een 2de pagina met "Fragment #1", ook zichtbaar voor enkele sec.
Daarna het eerste filmfragment dat afspeelt.
Dan nieuwe pagina met "Fragment #2" enz... dit voor elke ronde.
Ook is er een ronde met filmmuziek, zodat je dus een reeks geluidsfragmenten na elkaar hoort.
Welk programma('s) gebruik ik hier het best om een presentatie te maken ?
Ten eerste heb ik verschillende videoformaten: dvd, divx & xvid. Ik had gedacht om de divx/xvid bestanden om te zetten met ConvertXtoDvd zodat ik dan enkel vob's heb om mee te werken.
Ten tweede moet er een titelpagina zijn bij elke ronde (10 filmfragmentjes van 1 min.).
Bv: Eerst een titelpagina met "Ronde 1: Rechtbankdrama's" die zichtbaar is gedurende enkele sec.
Vervolgens een 2de pagina met "Fragment #1", ook zichtbaar voor enkele sec.
Daarna het eerste filmfragment dat afspeelt.
Dan nieuwe pagina met "Fragment #2" enz... dit voor elke ronde.
Ook is er een ronde met filmmuziek, zodat je dus een reeks geluidsfragmenten na elkaar hoort.
Welk programma('s) gebruik ik hier het best om een presentatie te maken ?
