Jonathan
Legacy Member
Hoi ,
Ik heb al dikwijls een klein beetje geexperimenteerd met flash , met php en met html , nu wil ik eindelijk eens een lekkere site maken voor mn clan en ik dacht aan iets in de trend van http://www.team3d.net/ ( natuurlijk wel eenvoudiger want da ziet me er nogal veel php uit enz
) ... Maar nu vraag ik me gewoon af hoe ik moet beginnen hieraan ? Ik heb zo'n nieuwsscript aangepast enzo en zou dat willen gebruiken , maar moet ik dan in html werken met frames ofzo en in de midden dan dat externe php bestand downloaden ofzo ? Ik weet dus eigenlijk niet hoe ik best zou eraan beginnen ... ( Houd er aub rekening mee dat ik een leek ben en dat ik sommige termen niet zal begrijpen / niet weten hoe ik iets moet uitvoeren ) !
Dank bij voorbaat
Ik heb al dikwijls een klein beetje geexperimenteerd met flash , met php en met html , nu wil ik eindelijk eens een lekkere site maken voor mn clan en ik dacht aan iets in de trend van http://www.team3d.net/ ( natuurlijk wel eenvoudiger want da ziet me er nogal veel php uit enz
) ... Maar nu vraag ik me gewoon af hoe ik moet beginnen hieraan ? Ik heb zo'n nieuwsscript aangepast enzo en zou dat willen gebruiken , maar moet ik dan in html werken met frames ofzo en in de midden dan dat externe php bestand downloaden ofzo ? Ik weet dus eigenlijk niet hoe ik best zou eraan beginnen ... ( Houd er aub rekening mee dat ik een leek ben en dat ik sommige termen niet zal begrijpen / niet weten hoe ik iets moet uitvoeren ) !Dank bij voorbaat
(toen zei je da je niks leert als je meteen met PS begint, behalve img- en alttags 