FreakyJP
Legacy Member
Een vriend van mij heeft een probleempje:
"Ik heb een contactformulier gemaakt. Maar om te voorkomen dat de mailbox binnen no-time volstaat met spam wil ik een anti-spamdingetje inbouwen. Ik heb gezocht en ben op het het CAPTCHA-script gekomen. erg mooi allemaal, maar ik krijg het niet voor elkaar om het werkend te maken. Nu mijn vraag: kun jij mij daarmee helpen?"
Iemand die me hiermee kan helpen ?
"Ik heb een contactformulier gemaakt. Maar om te voorkomen dat de mailbox binnen no-time volstaat met spam wil ik een anti-spamdingetje inbouwen. Ik heb gezocht en ben op het het CAPTCHA-script gekomen. erg mooi allemaal, maar ik krijg het niet voor elkaar om het werkend te maken. Nu mijn vraag: kun jij mij daarmee helpen?"
Iemand die me hiermee kan helpen ?