azziplekkus
Legacy Member
Yow allemaal,
ik heb derjust lang zitte te googlen naar de commands voor nen L bot te verkrijgen.
Ne Q-bot weet ek al, mer die vond ek iets te meoilijk om die der op te krijge (veel volk nodig op het kanaal om die te kunne reqeusten)
dusja...weet iemand welke commands ik moet gebruiken?
mvg S456
ik heb derjust lang zitte te googlen naar de commands voor nen L bot te verkrijgen.
Ne Q-bot weet ek al, mer die vond ek iets te meoilijk om die der op te krijge (veel volk nodig op het kanaal om die te kunne reqeusten)
dusja...weet iemand welke commands ik moet gebruiken?
mvg S456

