op
link staat een logo ke, in de bovenhoek met de G en de S,
nu vroeg ik me af of die G en S een lettertype zijn of niet
en hoe ik die letters zo kunnen namaken met photoshop of illustrator ofzoiets...
of iemand die da effen voor mij zou kunnen doen,
alvast bedankt :applause: