Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

CSS is hip...[EZ] zei:CSS = Cascading Style Sheets
Da is voor 'special effects' en den opmaak, bevoorbeeld ne link da oplicht als ge der over gaat me u muis
killgore zei:zucht, n/o ze, ma wa heeft kladblok da andere gratis editors met kleuren opmaak en fout aanduiding niet hebben?
Als dev zijde zoveel beter met een programma dat basis debugging biedt, zelfs vo een simpele taal als html of css.
Wat ik hier zie is niet echt die progjes die slecht zijn ma gij da de moeite nie wilt nemen om deftig leren te werken met een goede IDESmoerf zei:Ieder zijn mening, ik programmeer nog liefst in een programma zonder tirlantijntjes. Ik werk al lang met kladblok en vind de enige handige shortcuts
ctrl+f, ctrl+h en ctr+g. Ik hoef geen kleur voor iedere verschillende taal. Plain text en resultaat! En daarenboven hoef ik niets te installeren. Meeste van die programma's zijn uitgebreid met 1001 knoppekes om code in te voegen en andere zaken die mij niet aanspreken. Ook geen problemen met het feit dat het programma geopende tags afsluit (en ja in sommige kan je dat uitschakelen, maar niet in allemaal). Ooit eens een progje gehad die als ik echo " typete hij automatisch "; typte en m'n cursor achter de "; plaatste. 10 seconden code getypt en dan verwijderd die handel.
. de tijdwinst da da u geeft gaat tegen bijna niets op ze
.

bedoel je via html?spoednick zei:ja vraagje oe kunt ge in kladblok een image inbrenge van u eigen pc?
en ik dacht dat ik een prefix at gegeven. srry daarvoor
), als je een randje errond wilt moet je gewoon border="1" zetten ipv border="0" 
daar moet ek u wel gelijk in geven, der zijn vreselijk veel programmas die op niet veel trekken (het vb. dat jij gaf van die buiten ""; springen bennek zelf al tegengekomen). Het is van tijd even zoekenSmoerf zei:ik maak al websites (zij het dan very basic) van op windows 3.11 en dan had ik enkel kladblok. Ondertussen moet ik met dreamweaver werken voor school, maar ik haat toeters en bellen. Het enige wat ik wel goed vond was Zend maar dat was een trial.![]()
.
). Deze vinnek wel vrij superb
.spoednick zei:ja vraagje oe kunt ge in kladblok een image inbrenge van u eigen pc?
en ik dacht dat ik een prefix at gegeven. srry daarvoor
omfg zei:bedoel je via html?
<img src="afbeelding.jpg" width="100" height="100" border="0" />
als je afbeelding in dezelfde map staat moet je gewoon de naam van de afbeelding geven, als hij in een andere map staat kan je bv /images/afbeelding.jpg als src geven, de width en height zijn niet nodig, maar de afbeelding wordt er sneller door geladen (denk ik), als je een randje errond wilt moet je gewoon border="1" zetten ipv border="0"
![]()