Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Daar heb je wel een punt.xml zei:Volgens mij kies je beter een 'cryptische' naam, of zelfs een naam die helemaal geen betekenis heeft. Kijk naar de grote merken. Bounty, mars, dash, bonux, fristi, Leo,.. allemaal dingen die helemaal niets zeggen over het product.
Het voordeel van zo'n naam is:
1. Dat je veel breder kan gaan.
2. Dat je er eventueel een filosofie achter kan steken
3. Dat je eenvoudig je diensten kan wijzigen zonder dat je naam dan "achterhaald" wordt.
..
Ik heb echter wel m'n vragen bij een bedrijf dat zelfs z'n eigen naam nog niet kan verzinnen.![]()

RpR zei:Daar heb je wel een punt.
Maar weet je nog wat jij dacht toen jij voor het eerst zo een naam hoorde...
Twas in ieder geval toch niet positief of wel?
En inderdaad kzit voor de moment in een creatief dieptepunt
En logo's, website zou eenvoudig zijn voor dit. Iemand die misschien een goede naam weet? Ik heb al een naam voor mijn software bedrijf (nml Crash studio's)

Heb ik ook aangedacht maar crashen en hosting mix je liever niet te samenQuilombo zei:crash hosting ?![]()

RpR zei:Daar heb je wel een punt.
Maar weet je nog wat jij dacht toen jij voor het eerst zo een naam hoorde...
Twas in ieder geval toch niet positief of wel?
En inderdaad kzit voor de moment in een creatief dieptepunt
En logo's, website zou eenvoudig zijn voor dit. Iemand die misschien een goede naam weet? Ik heb al een naam voor mijn software bedrijf (nml Crash studio's)

taLa. zei:Rvl - wadde ? Lab ? Ik bedoel als naam van een bedrijf he.
