Archief - Q: naam hosting bedrijf

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RpR

Legacy Member
Wat vinden jullie van de naam Matrix Hosting.
Ik zou dit kiezen doordat ik ook gameservers ga hosten en om van matrix naar gameservers te gaan is echt niet moeilijk.
Aan wat doet het jullie denken?
Positief/negatief.

Andere voorstellen?

Alvast bedankt voor de input.

Rvl

Legacy Member
Het is geen slechte naam maar een nogal voor de hand liggende naam volgens mij. Spreekt niet echt aan en is ook niet "catchy" en dat is toch wat je wil verkrijgen. Fragfun in der tijd vond ik geslaagde naam, B-one vind ik ook niet slecht maarja dat hangt allemaal af van persoon tot persoon. Kan nu zelf niet echt op iets komen maar als ik iets vind zal ik het melden

Brock

Legacy Member
Matrix hosting komt bij mij over als een bedrijf gerunt door een 14 jarige

RpR

Legacy Member
FragFun was idd goed maar is puur voor gameservers en het zou ook nog voor webhosting etc zijn.

En brock had dat antwoord al voelen komen.
Zelf sta ik er dubbelzinnig tegenover. Volgens mij hangt af van de afwerking van het geheel. Of zeg je het zoizo?

Zelf vind ik dat je de naam niet snel vergeet door de films.

xml

Legacy Member
Volgens mij kies je beter een 'cryptische' naam, of zelfs een naam die helemaal geen betekenis heeft. Kijk naar de grote merken. Bounty, mars, dash, bonux, fristi, Leo,.. allemaal dingen die helemaal niets zeggen over het product.

Het voordeel van zo'n naam is:
1. Dat je veel breder kan gaan.
2. Dat je er eventueel een filosofie achter kan steken
3. Dat je eenvoudig je diensten kan wijzigen zonder dat je naam dan "achterhaald" wordt.
..

Ik heb echter wel m'n vragen bij een bedrijf dat zelfs z'n eigen naam nog niet kan verzinnen. :s

RpR

Legacy Member
xml zei:
Volgens mij kies je beter een 'cryptische' naam, of zelfs een naam die helemaal geen betekenis heeft. Kijk naar de grote merken. Bounty, mars, dash, bonux, fristi, Leo,.. allemaal dingen die helemaal niets zeggen over het product.

Het voordeel van zo'n naam is:
1. Dat je veel breder kan gaan.
2. Dat je er eventueel een filosofie achter kan steken
3. Dat je eenvoudig je diensten kan wijzigen zonder dat je naam dan "achterhaald" wordt.
..

Ik heb echter wel m'n vragen bij een bedrijf dat zelfs z'n eigen naam nog niet kan verzinnen. :s
Daar heb je wel een punt.
Maar weet je nog wat jij dacht toen jij voor het eerst zo een naam hoorde...
Twas in ieder geval toch niet positief of wel?
En inderdaad kzit voor de moment in een creatief dieptepunt :(
En logo's, website zou eenvoudig zijn voor dit. Iemand die misschien een goede naam weet? Ik heb al een naam voor mijn software bedrijf (nml Crash studio's)

Quilombo

Legacy Member
RpR zei:
Daar heb je wel een punt.
Maar weet je nog wat jij dacht toen jij voor het eerst zo een naam hoorde...
Twas in ieder geval toch niet positief of wel?
En inderdaad kzit voor de moment in een creatief dieptepunt :(
En logo's, website zou eenvoudig zijn voor dit. Iemand die misschien een goede naam weet? Ik heb al een naam voor mijn software bedrijf (nml Crash studio's)

crash hosting ? :p

Rvl

Legacy Member
als solutions en studios nie mag kunde best ook geen lab gebruiken é tala ;)

Bigbuddha

Legacy Member
paar ideetjes, die al dan niet al bestaan ;)

Trix Hosting
Xirtam Hosting
Nio Hosting
Xam Hosting
Dender Hosting
Mondé Hosting
Mondo Hosting
MondoDendé Hosting
enz... beetje brainstormen he.

en begin je site vooral niet "we zijn een jong en dynamisch bedrijf" ;)

Brock

Legacy Member
RpR zei:
Daar heb je wel een punt.
Maar weet je nog wat jij dacht toen jij voor het eerst zo een naam hoorde...
Twas in ieder geval toch niet positief of wel?
En inderdaad kzit voor de moment in een creatief dieptepunt :(
En logo's, website zou eenvoudig zijn voor dit. Iemand die misschien een goede naam weet? Ik heb al een naam voor mijn software bedrijf (nml Crash studio's)

héél negatief tbh :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan