Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nieuw zou het wss een 400D worden met kitlens, maar ik koop liever gerief uit semi-pro of pro reeksen 
redsnake zei:Ik ben maar beginnend amateur fotograaf dus ik trek gwn foto's op vakantie en architectuur en mensen enzo..
Xo0 zei:Je moet wel weten dat je met een D40 veel nikon lenzen misloopt..

DieselPower™ zei:Ik zou uitkijken naar een ander model of een ander merk *cough* Canon */cough*
DieselPower™ zei:Omdat die lenzen duurder zijn en ge ze niet kunt meenemen als ge naar een beter model overstapt?


My badThierryM zei:Kitlenzen van nikon zijn ondertussen allemaal AF-S, passen dus op een D40, zijn niet duur en toch héél degelijk voor hun prijs. Waarom zouden ze niet op een beter model passen? Als je dat wil, kun je een kitlens op een D300 zetten hoor
Niet iedereen heeft trouwens de behoefte om uberhaupt naar een betere camera over te stappen. 'k Ben er van overtuigd dat een groot deel van alle dSLR gebruikers met een camera rondloopt die zwaar overspecced is voor hun noden (hun goed recht natuurlijk). 't Staat wel chique natuurlijk
Enfin; voor gelegenheids- en vakantiefoto's is een instapmodel+kitlens/lenzen meer dan genoeg.
