Ramm
Legacy Member
Ik ben momenteel wat aan het denken om een nieuwe layout te maken voor een judosite. Het eerste probleem is dan natuurlijk de indeling. Het menu bestaat uit een hoofdmenu en een submenu. Ik heb vroeger steeds gewerkt met een dropdownmenu, maar zou daar nu liever van afstappen. Vraag is dan natuurlijk hoe ik het best mijn pagina's indeel (menu - submenu - content) zodat het
a) overzichtelijk blijft
b) handig navigeerbaar blijft
Daarom zou ik graag weten wat voor jullie de beste indeling lijkt en waarom?
/edit
Dit is wat ik in gedachten had:
Waarschijnlijk niet bijster origineel, daarom dat ik hier nog eens een mening vraag. De donkergrijze balk bovenaan zou het hoofdmenu bevatten, het submenu komt links onder "nieuws"
a) overzichtelijk blijft
b) handig navigeerbaar blijft
Daarom zou ik graag weten wat voor jullie de beste indeling lijkt en waarom?
/edit
Dit is wat ik in gedachten had:
Waarschijnlijk niet bijster origineel, daarom dat ik hier nog eens een mening vraag. De donkergrijze balk bovenaan zou het hoofdmenu bevatten, het submenu komt links onder "nieuws"