Chalk
Legacy Member
hallo,
ik zoek een formulier dat je moet invullen,
dan verzenden drukt -> en je hebt het zonder moeite verzonden
ik heb al vele forums afgezocht en vele site's maar geen enkele site kan mij een 100% werkent geven.. het beste dat ik heb gevonden was dat via outlook verzond maar niet iedereen heeft zijn email adress als outlouk..
dus ik zou graag er ook bijhebben om intevullen
1 kadertje zodat ik zie hoe ik er meerdere kan maken
+
een werkende verzendknop
(pak als email [email protected])
alvast bedankt
ik zoek een formulier dat je moet invullen,
dan verzenden drukt -> en je hebt het zonder moeite verzonden
ik heb al vele forums afgezocht en vele site's maar geen enkele site kan mij een 100% werkent geven.. het beste dat ik heb gevonden was dat via outlook verzond maar niet iedereen heeft zijn email adress als outlouk..
dus ik zou graag er ook bijhebben om intevullen
1 kadertje zodat ik zie hoe ik er meerdere kan maken
+
een werkende verzendknop
(pak als email [email protected])alvast bedankt