metallimoons
Legacy Member
Probleem is dit:
als ik Photoshop opstart, wordt mijn keyboard als een azerty beschouwd, als ik dus bv ctrl+z do is dan undo.
Soms echter zit ik ineens in qwerty mode, ctrl+w wordt dan undo (alle keyboard shortcuts veranderen dus).
ik heb geen idee hoe dit komt en ik vind nergens in de settings een mogelijkheid om in te stellen of ge azerty of qwerty werkt.
iemand die hier een oplossing voor heeft of op zn minst weet hoe t komt da da veranderd?
tnx bij voorbaat.
als ik Photoshop opstart, wordt mijn keyboard als een azerty beschouwd, als ik dus bv ctrl+z do is dan undo.
Soms echter zit ik ineens in qwerty mode, ctrl+w wordt dan undo (alle keyboard shortcuts veranderen dus).
ik heb geen idee hoe dit komt en ik vind nergens in de settings een mogelijkheid om in te stellen of ge azerty of qwerty werkt.
iemand die hier een oplossing voor heeft of op zn minst weet hoe t komt da da veranderd?
tnx bij voorbaat.

