Archief - Q: phpbb2 manuele recovery?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[email protected]

Legacy Member
Hey, ik zit met een probleem met een phpbb2 forum.
Ik als beheerder geraak niet meer op het adminpanel van het forum.
Nu zou ik het forum er opnieuw opzetten, maar ik vroeg me af of het mogelijk is de topics en de memberlist enzo te saven? Zoja, zou iemand me kort kunnen uitleggen hoe dit werkt? Zou wel manueel moeten gebeuren via ftp en niet via het niet werkende adminpanel.

Alvast bedankt

Brando[n]

Legacy Member
Gewoon naar de database manager gaan? phpmyadmin ofzo en daar al u tabellen exporten van u forum..

|M°B|Morbuus

Legacy Member
Waarom geraak je er niet meer op??

Ik heb ooit eens gehad dat ik een style had toegevoegd die dan eigenlijk niet meer bestond en dan in mijn account had gezet :p

Missch kunnen we je helpen terug in je adminpaneel te geraken.

PerfectPC

Legacy Member
ik zie geen reden om zomaar het forum opnieuw te installeren. probeer liever eerst om terug toegang te krijgen tot de admin sectie.

vertel eens wat je allemaal hebt gedaan om je er uit te flikeren, dan kunen we je helpen om dat terug recht te zetten ;)

orez

Legacy Member
Gelieve onze REGELS & PREFIXES er even op na te checken, door geen gebruik te maken van een geldige prefix ontvangt u een usernote.

[email protected]

Legacy Member
PerfectPC zei:
ik zie geen reden om zomaar het forum opnieuw te installeren. probeer liever eerst om terug toegang te krijgen tot de admin sectie.

vertel eens wat je allemaal hebt gedaan om je er uit te flikeren, dan kunen we je helpen om dat terug recht te zetten ;)

Dat is juist het probleem :S. Ik heb niks gedaan. Toen ik op een dag me inlogde en naar AdministrationPanel wilde ga kon hij dit niet weergeven. Index.php kan hij niet vinden. Heb index.php er al eens opnieuw opgezet maar werkt ook niet.
Webruimte werk via isp-ensim, misschien dat ik het daar kan doen, maar weet niet precies hoe ik dit doe. Iemand enige ervaring?

Sorry, ben niet vertrouwd met webdesign forum, heb prefix en regels niet gelezen, mijn excuses.

Brando[n]

Legacy Member
De database waar u tabellen staan van uw forum.. via phpmyadmin ofzo ?

AcIdR3IgN

Legacy Member
ge kunt daar je heel database exporteren (dus opslaan).. en oftewel je forum opnieuw installeren en dis SQL database trug zetten.. oftewel zien dage een nieuw wachtwoord ingeeft als admin (in je forum database.. via phpMyAdmin)... Let op: De meeste forum wachtwoorden zullen dus een MD5 sum zijn van wat men heeft ingetikt.. dus probeer eest een nieuw wachtwoord te MD5en en DAN in je database zetten.. allee als je me een bikke kan volgen :/

servi

Legacy Member
Toen ik op een dag me inlogde en naar AdministrationPanel wilde ga kon hij dit niet weergeven. Index.php kan hij niet vinden. Heb index.php er al eens opnieuw opgezet maar werkt ook niet.


Heb je Index.php of index.php er terug opgezet ? Servers zijn immers HOOFDLETTERgevoelig , Index.php is dus niet hetzelfde als index.php .

( Je moet dus index.php er terug opzetten )

[email protected]

Legacy Member
Nou, ik geraak nu dus op phpmyadmin. Ik denk nu dat ik een file moet importeren maar geen idee hoe dat werkt, zou iemand me nog een laaste keer kunnen helpen, srr! Merci!

[email protected]

Legacy Member
Ik heb alle files, en files van database nog op pc staan. En heb nieuwe database moeten aanmaken voor nieuw forum. Is het niet gewoon mogelijk oude database er terug op te zetten?

servi

Legacy Member
Je moet de regels verwijderen die met -- beginnen

( dus alles VOOR DROP TABLE mag je verwijderen )

[email protected]

Legacy Member
Versies van de dumps? Euh, dat zou ik niet weten. Je moet wel weten dat het nieuwe versie van phpbb forum is! Kan iemand me nog verder helpen, aub?!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan