syndrom
Legacy Member
Hallo iedereen,
een van men onderdelen van men eindwerk was een cataloogje maken, nu de mijn is op een A5 liggend. Weet iemand een copyshop zijn in het gentse waar ik dat in kleur kan laten drukken en laten monteren in een boekje (snijden en laten nieten enzo)? Liefst zo goedkoop mogelijk.
En heeft iemand nog tips hoe ik een huistijl best kan presenteren aan een jury (iets presenteren is nooit men sterkste kant geweest
)
Alvast bedankt!
een van men onderdelen van men eindwerk was een cataloogje maken, nu de mijn is op een A5 liggend. Weet iemand een copyshop zijn in het gentse waar ik dat in kleur kan laten drukken en laten monteren in een boekje (snijden en laten nieten enzo)? Liefst zo goedkoop mogelijk.
En heeft iemand nog tips hoe ik een huistijl best kan presenteren aan een jury (iets presenteren is nooit men sterkste kant geweest
)Alvast bedankt!
algemene regel is wel: zorg voor afwerking en meerwaarde bij een jury-presentatie.. dus doe een efforke - dat wordt altijd geapprecieerd boven een standaard blauw mapke met plastiekskes in. (tenzij dat laatste een verplichting is)
