Xeromem
Legacy Member
ik heb gemerkt dat de meeste sites mét randen worden weergegeven in IE
maar blijkbaar kunt ge dat wegwerken met een bepaalde code, want op Mijn Telenet zie je ze bv niet
hier heb je een screenshot voor de duidelijkheid, een beeld zegt meer dan duizend woorden
op sommige websites oogt een randloos schermpje estetischer
EDIT: ohja, de vraag is: kan iemand mij dat code geven
maar blijkbaar kunt ge dat wegwerken met een bepaalde code, want op Mijn Telenet zie je ze bv niet
hier heb je een screenshot voor de duidelijkheid, een beeld zegt meer dan duizend woorden

op sommige websites oogt een randloos schermpje estetischer
EDIT: ohja, de vraag is: kan iemand mij dat code geven

