Xavez
Legacy Member
En ik ben er verdomd trots op ook
(T&L dus).
BTW, ik denk niet dat synoniemen.net echt als referentie geldt. Voorbeeldje: http://www.google.be/search?hl=nl&q="ik+wordt"
Nuja
.
(T&L dus).BTW, ik denk niet dat synoniemen.net echt als referentie geldt. Voorbeeldje: http://www.google.be/search?hl=nl&q="ik+wordt"
Nuja
.