BlisteringByte
Legacy Member
nouja,
vriendin van mij heeft gevraagd of ik affiche wil maken voor haar chirofuif..
normaalgezien zou ge dit in illustrator doen..
ma kweenie omda ik graag een spiegelbol zou gebruiken enzo dacht ik eerder aan soep..
tenzij iemand mij kan vertellen hoe ik 't best een spiegelbol in illu kan maken
in photoshop is ook goe
dank dank

vriendin van mij heeft gevraagd of ik affiche wil maken voor haar chirofuif..
normaalgezien zou ge dit in illustrator doen..
ma kweenie omda ik graag een spiegelbol zou gebruiken enzo dacht ik eerder aan soep..
tenzij iemand mij kan vertellen hoe ik 't best een spiegelbol in illu kan maken

in photoshop is ook goe

dank dank
