vincentvc
Legacy Member
ViniMan zei:Int 5de ent 6de ga ik in het SISA (stedelijk instituur voor sierkunsten en ambachhten) in Antwerpen, multimediatechnieken doen.
Als iemand ook heeft gedaan of doet, wilt ie me dan zeggen wat de goeie en slechte dingen er aan zijn.
![]()
Omdat ik op deze thread niet meer kan antwoorden maak ik er even een nieuwe, maar ik ga me binnenkort waarschijnlijk moeten inschrijven. En oftewel word het sisa oftewel tsm. Iemand die op één van deze scholen heeft gezeten? Ik wil gewoon, zoals ik al in mijn vorige post van 1,5 jaar geleden vroeg, de goede en slechte dingen weten. Heb wel al vreemde dingen opgevangen van Sisa, maar zou daar wel het liefst naartoe gaan wegens -eumh- Antwerpen.
