..::Timoke::..
Legacy Member
Hoi,
Ik heb onlangs een webdesign gemaakt voor een bedrijf. Nu vragen ze echter dringend ook een folder (deadline is maandagmorgen!!!!).
Probleem: de graphics die ik maakte voor het web zijn natuurlijk gemaakt aan een webresolutie: 72 pixels/inch.
Voor afdrukken bij de drukker moet dit echter 300 zijn (dacht ik toch). Hoe kan ik best te werk gaan? Ik heb geen ervaring met werken voor afdrukken. Kan ik mijn origineel gemaakte afbeeldingen gebruiken? Of moet ik ze bijvoorbeeld eerst verkleinen tot een bepaald percentage?
Originele graphics gemaakt in Photoshop CS. Omzetting naar Illustrator CS.
Dringend advies gevraagd
.
Ik heb onlangs een webdesign gemaakt voor een bedrijf. Nu vragen ze echter dringend ook een folder (deadline is maandagmorgen!!!!).
Probleem: de graphics die ik maakte voor het web zijn natuurlijk gemaakt aan een webresolutie: 72 pixels/inch.
Voor afdrukken bij de drukker moet dit echter 300 zijn (dacht ik toch). Hoe kan ik best te werk gaan? Ik heb geen ervaring met werken voor afdrukken. Kan ik mijn origineel gemaakte afbeeldingen gebruiken? Of moet ik ze bijvoorbeeld eerst verkleinen tot een bepaald percentage?
Originele graphics gemaakt in Photoshop CS. Omzetting naar Illustrator CS.
Dringend advies gevraagd
.
