Archief - Q: Vwar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Iemand

Legacy Member
Hi all,

Eerst een vooral gelukkig nieuwjaar; beste wensen; prefixlist werkt goed.

Ik hoop dat dit een goede prefix is, ik heb de sticky gelezen en dacht van wel.

Eerste vraag; wij hebben een clan en ik dacht dat vwar mss wel een goed programmatje was voor zo een site op poten te stellen. Zo met uploaden enz, jullie als pro's kennen dat wel volgens mij.

Maar daar zit juist het probleem, jullie kennen dat maar ik niet. Ik weet bijvoorbeeld niet hoe ik dat werkende moet krijgen. Ik heb al op google gekeken en gesearchd op tng maar daar zit eigenlijk geen goede handleiding. Geloof me check het zelf maar na.
Uploaden kan ik maar dan moet je pakketjes veranderen met een speciale com die ik nergens vind.

Dus zou iemand me kunnen uitleggen hoe ik dat alles moet doen?

Tweede vraag; ik heb dit op zo een lycos webpage ding en heb php en msql aangevinkt omdat ik dacht dat dat moest. Zou dit hier dan op werken of moet ik proffesionele host zoeken?

Alvast bedankt voor dit te lezen. Hopend op een antwoord, iemand

maatje

Legacy Member
Lycos is een webspace om uw site te hosten. PHP en MySQL is niet nodig als je alleen met html of javascript of asp werkt.

zabulus

Legacy Member
Voor vwar hebt ge dus wel PHP en MySQL nodig...
Download vwar gewoon, daar zal ergens wel een manual bijzitten zeker?

Pakketjes veranderen bij uploaden? Waar heb je het over? :wtf:
Download smartftp of flashfxp

Ice[Be]

Legacy Member
je moet alles uploaden naar je site
dan moet je zorgen dat de bestanden kunnen gewijzigd worden door andere
dan moet je naar de map van install gaan en op install.php klikken
de rest volgt van zelf this echt simpel
ik heb da ook op mijn site staan
op het einde moet je het bestandje install.php wel verwijderen ;)

Iemand

Legacy Member
ok, die pakketjes veranderen begrijp ik nu nog altijd niet.
Ik heb install.php gerunt en nu kom ik een fout op die site uit. Ik wil install.php nog niet verwijderen als ik dan volledig opnieuw moet beginnen (voor een noob als mij is dat een opgave);).

Dit kom ik uit:http://members.lycos.nl/clanexil/war.php

alvast bedankt he guys;)

EDIT: heb het zelf al gevonden, bedankt voor de antwoorden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan