Mr.Waggel
Legacy Member
Ik zou graag beginnen met het "beter-maken-van-sites" , html is zo te gewoon dus ik wil dat alles een beetje "automatsich" moet gaan dus :
Met PHP werken of met ASP.NET ?
(liefst gemakkelijkste of wat het beste is om mee te beginnen als "noob" )
thx
***edit***
heb dus wel ervaring met html
Met PHP werken of met ASP.NET ?
(liefst gemakkelijkste of wat het beste is om mee te beginnen als "noob" )
thx
***edit***
heb dus wel ervaring met html

.