Archief - Q: welke kleuren voor clansite?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chalk

Legacy Member
welke kleuren zouden jullie bij een clansite nemen?
ik denk altijd niet te licht.. omdat een clansite toch niet
zo 'vrolijk' moet zijn als het over een schietspel gaat..
dus welke tekskleur.. body kleur.. content kleur

content is dus de randen kleur..
body zo een vakje :)


als het moest helpen

bRahms

Legacy Member
Wel, kzou zeggen, proberen tot ge erbij neervalt. Ooit zult ge wel een kleurtje vinden die u aanstaat. Heeft niet veel nut dat wij hier nu onze kleuren zitten zeggen die wij mooi vinden. Het moet tenslotte passen in de sfeer die de clan wil uitstralen, de 'huiskleuren' van de clan, etc...
Evenals of het enkel een website wordt omdat je er een moét hebben, of omdat er ook scenenews op gepost zal worden.

Welk doelpubliek, welke game, .. zijna allemaal externe factoren waarmee je rekening mee moet houden

http://www.tek-9.net, http://www.junk52.com, http://www.dfiance-gaming.net, http://www.da-gaming.be zijn een paar van de website die zo direct door m'n kop flitsen.

Sterkte toegewenst in het vinden van de juiste combinatie ;)

Rvl

Legacy Member
Nu enkel nog een beetje lezen, zodat je je threads in het juiste forum leert te posten.
Btw, zijn er niet genoeg websites/templates online van andere clans waar je inspiratie kan opdoen?

servi

Legacy Member
Voor de laatste keer :

LEES DE STICKY​

sticky sitecheck
sticky webdesign


Je krijgt van ons in nog geen 14 dagen tijd al 3 waarschuwingen. Als je nu nog maar 1 misstap doet dan ga je een lange banduur aan je broek krijgen.

Je bent voor de LAATSTE KEER gewaarschuwd.

e4media

Legacy Member
Kleuren hangt voornamelijk van persoonlijke smaak af, gewoon proberen en kijken wat het geeft.

Gebruik wel niet te veel kleuren doorheen, maar laat dezelfde kleur hier en daar terugkomen.

Jonathan

Legacy Member
Als kleuren gebruik ik bij voorkeur wit in cobinatie met bvb donkerblauw of donkerrood ofzo ... werkt altijd ! ;)

skinny_sl

Legacy Member
Ik zou zeggen hoofdkleur zwart (of donker grijs) met daarbij nog 1 kleur (bijv. rood of groen), als je teveel kleuren gaat gebruiken gaat hij niet meer aantrekkelijk zijn.

Bertold

Legacy Member
euhm ik zou zeggen NOOIT zwart of donkergrijs als hoofdkleur gebruiken
Tenzij ge echt heel goed kunt omgaan me kleuren maar gezien u thread hier is da nie het geval. Niets moeilijker dan een mooie site maken met zwart als hoofdkleur

kzeg et maar ff é :unsure:

tinbie

Legacy Member
probeer niet te veel kleuren te gebruiken, anders krijg je een nogal kiddie-achtig effect. En laat site check doen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan