Mooi, vooral de tweede vind ik erg sterk. Daar is het enkel spijtig van die bruine vlek (vinger?) in de linkeronderhoek van de foto.
Om het echt af te maken zou je de skater moeten uitknippen en hem een paar graden tegenwijzerzin draaien zodat zijn deck perfect evenwijdig loopt met het dak van dat gebouw...
(en dat daarna wat wegmoffelen met de clone stamp tool)
Maar dat is muggeziften
