#8U6
Legacy Member
Hallo, ik ben Tshirts aan het bestellen, nu die gasten van da bedrijf doen nogal moeilijk en het is voor mijn eigenbestwil, maar ik kan hun probleem niet oplossen
Ik heb het bestand met de verschillende layers nietmeer.
Mijn vraag: Kan iemand van jullie de volgende afbeelding namaken, met zelfde lettertype enzo, en dan de PSD online zetten of doorsturen zodat ik laag per laag kan omzetten tot 300dpi ??
http://users.telenet.be/8U6/logo t-shirts2.jpg
Alvast bedankt.
ik heb dit gedaan, maar nu zegen ze dat ik dit layer per layer moet doen. Probleem:maxevent zei:Dan zou je in photoshop bij image naar image size moeten gaan en daar de resolutie verhogen naar 300 dpi.
Ik heb het bestand met de verschillende layers nietmeer.
Mijn vraag: Kan iemand van jullie de volgende afbeelding namaken, met zelfde lettertype enzo, en dan de PSD online zetten of doorsturen zodat ik laag per laag kan omzetten tot 300dpi ??
http://users.telenet.be/8U6/logo t-shirts2.jpg
Alvast bedankt.
no offense