Da*Frenkman
Legacy Member
Hello,
ergens in juli houde wij met de jeugdvereniging een fuif zoals elk jaar.
Nu hebben wij ook ieder jaar dezelfde saaie sickers voor op de auto.(achterruit)
Nu wou ik er eens iets nieuws proberen van te maken.
Hebben jullie misschien voorbeelden of ideeën?
Welke kleur raden jullie mij aan? (ik dacht aan wit)
Moest hier iemand zin hebben om er eventueel 1tje snel te ontwerpen, dit moet er zowat opstaan:
47ste EBURONENBAL 22 juli Mopertingen
eventueel nog:
- reuzencoctailbar
- in tent
er zou ook dit logo bij mogen staan als dat mooi zou uitkomen: http://users.pandora.be/SkyWalker.be/eburon.jpg
laat de ideetjes maar komen
ergens in juli houde wij met de jeugdvereniging een fuif zoals elk jaar.
Nu hebben wij ook ieder jaar dezelfde saaie sickers voor op de auto.(achterruit)
Nu wou ik er eens iets nieuws proberen van te maken.
Hebben jullie misschien voorbeelden of ideeën?
Welke kleur raden jullie mij aan? (ik dacht aan wit)
Moest hier iemand zin hebben om er eventueel 1tje snel te ontwerpen, dit moet er zowat opstaan:
47ste EBURONENBAL 22 juli Mopertingen
eventueel nog:
- reuzencoctailbar
- in tent
er zou ook dit logo bij mogen staan als dat mooi zou uitkomen: http://users.pandora.be/SkyWalker.be/eburon.jpg
laat de ideetjes maar komen
