Cruise
Legacy Member
Hello,
Ik zit in een clan en wij zoeken een bureaublad achtergrond voor op de lanparty's enzo.
Maar probleem is dat niemand van ons met Fotoshop kan werken, ik ook niet.
Dus vraag ik hier es of iemand dat niet ziet zitten om dit te doen voor mij
Mijn clan noemt : De@rlock
Thx bij voorbaat
Arsenium
Ik zit in een clan en wij zoeken een bureaublad achtergrond voor op de lanparty's enzo.
Maar probleem is dat niemand van ons met Fotoshop kan werken, ik ook niet.
Dus vraag ik hier es of iemand dat niet ziet zitten om dit te doen voor mij
Mijn clan noemt : De@rlock
Thx bij voorbaat
Arsenium
) kunnen de mensen tenminste ergens aan beginnen...
