jangabriels
Legacy Member
Hi,
Ik zit met een Groot probleem. Ik ben bezig met een affiche voor onze scoutsfuif die vrijdag tenlaatste moet af zijn, en ik heb daarvoor het befaamde konijntje van duracel gebruikt. Nu heb ik horen zeggen dat je daar 16 dingen moet aan veranderen, maar helaas kan ik niets met photoshop...
Zou iemand zo vriendelijk wille zijn om mij daarbij te helpen???
Alvast bedankt
Jan
[email protected]
http://users.skynet.be/fa443872/Doc1.doc
Ik zit met een Groot probleem. Ik ben bezig met een affiche voor onze scoutsfuif die vrijdag tenlaatste moet af zijn, en ik heb daarvoor het befaamde konijntje van duracel gebruikt. Nu heb ik horen zeggen dat je daar 16 dingen moet aan veranderen, maar helaas kan ik niets met photoshop...
Zou iemand zo vriendelijk wille zijn om mij daarbij te helpen???
Alvast bedankt
Jan
[email protected]
http://users.skynet.be/fa443872/Doc1.doc


! 