Japser
Legacy Member
Hallo ik ga een duvel party organiseren.
Maar spijtig genoeg ken ik niks van photosoepen of dergelijke
daarom als iemand van jullie een mooi logo kunnen organiseren voor mij dat zou fantastisch zijn...
om het jullie gemakkelijker te maken ik heb al fotokes gezocht
http://www.istf.be/fotomat/logos/x-duvel.jpg
official logo
http://www.calateboca.blogger.com.br/duvel-glas.jpg
Glas
http://www.belgianstyle.com/mmguide/example/duvel.gif
nog een logo
http://www.cafegollem.nl/images/Duvel.jpg
coole foto
http://www.liquorama.net/ProductImages/duvel1.jpg
flesje
als er vragen zijn stel ze maar gerust
groetjes jasper
Maar spijtig genoeg ken ik niks van photosoepen of dergelijke
daarom als iemand van jullie een mooi logo kunnen organiseren voor mij dat zou fantastisch zijn...
om het jullie gemakkelijker te maken ik heb al fotokes gezocht

http://www.istf.be/fotomat/logos/x-duvel.jpg
official logo
http://www.calateboca.blogger.com.br/duvel-glas.jpg
Glas
http://www.belgianstyle.com/mmguide/example/duvel.gif
nog een logo
http://www.cafegollem.nl/images/Duvel.jpg
coole foto
http://www.liquorama.net/ProductImages/duvel1.jpg
flesje
als er vragen zijn stel ze maar gerust

groetjes jasper



