Archief - REQ: hawai bloemen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zipke

Legacy Member
hallo creatievelingen!
ik heb een vraagje. deze zomer ga ik mijn kamer herschilderen en ik wou er graag een beetje een vekantiestemming van maken.
met hawaiibloemen enz.
en ik vroeg mij af of er soms iemand zo een mooie hawaiibloem(en) zou kunnen tekenen met de letter W (van Wiebke) in verworven. zo de W int midden ofzo en daar bloemen door, achter, tussen, op, voor...
jullie hebben misschien betere gedachten, maar dan zou ik dat achter mijn bed kunnen schilderen/laten schilderen.

de bloemen die ik als inspiratiebron gevonden heb zijn de volgende:
bloemen

zoiets als de rode hawaiiflowers (2) zou het moeten worden. want mijn muur wordt waarschijnlijk ook rood met witte bloemen...
maar het moet niet zo lang zijn, 1 tekening is voldoende...

veel succes en alvast bedankt! hopelijk vervelen sommige mensen zich deser dagen en wil iemand wel eens een potlood, een muis, steen of houtskool vastpakken en eens iets uitproberen...

Grtzzz :applause:

zipke

Legacy Member
euhm ik zal het wel verven op mijn muurtje :)
en een beloning ?
een foto ofzo van uw persoonlijk kunstwerk in mijn mega kamer, op mijn mega muur met mij (mega) erzelf naast ofzo ?

overhaald?

:)

xXxXx Greetzzzz

maar oké een heel klein kusje kan er misschien ook nog wel af :);)
:naughty:

Mistabeen

Legacy Member
flowersw6wb.jpg

verveling om 3u snachts -_-
gewoon wa van die dingen getraced en proberen compositie maken
annyway, als get al goed vind ist goed dan stuurk wel keer pdfke door ofzo, of mss dak morgen er wa aan voortwerk ma das nie geheel zeker

zipke

Legacy Member
wow das al helemaal nie slecht !
tis een goed idee, ma is de W niet iets de bombastisch? :)
iets te lomp...

voor de rest die bloemekes enz, sweet :niceone:

alvast bedankt :bow:

zipke

Legacy Member
dêsh' zei:
Als't voor de vrouwen is, is hem daar ze .. onze davy ^^
bloemen zijn cva, maar die w trekt op ni veel e :p
das waar.. de W is iets te lomp geworden.
Tmoet zo een beetje fijner, en koninklijker zijn, al ge weet wa ik bedoel e:)

maja, nie teveel commentaar geven allemaal :x
hij heeft iets op papier staan e :p

*hint hint*

Mistabeen

Legacy Member
achja :p de W :p is er maar op gezwierd ze :p wa wilt geom 3u snachts me verveling als motivatie
kga er nu allesinds nie meer aan werke :p ms nog eens vanavond ma ben te lui momenteel -_-

zipke

Legacy Member
niemand dat een meisje in nood wil helpen :(
een rode muur is maar saai...

Mistabeen

Legacy Member
als ge een deftige W kunt posten (afbeelding of link naar lettertype) wilk die nog eventueel vlug veranderen

DarkBone

Legacy Member
Kunde zo den source file nie posten mista? :D
Als ge geen zin hebt om eraan verder te werken dan kunnen anderen eventueel een pogingske wagen. 't Is nen degelijke request, we kregen zelfs prentjes enzo :D

DarkBone

Legacy Member
Brainbug zei:
voor de mensen die wel zin hebben om te composeren maar niet om die bloemekes te tracen:

hibiscus font

Aha! Mercikes! :)
Was van plan misschien ook wel wat te maken, maar zag op tegen die bloemekes met men miniscule illustrator ervaring :P

Helaas ga ik vandaag naar het strand (jaja, nerds gaan naar het strand.. en zoals het hoort hou ik men sokken aan en trek men (lange!) broek op tot over men knieën en kies een hokje in de schaduw om men laptop open te klappen :nerd:

Misschien vanavond dus nog iets proberen ;)

zipke

Legacy Member
Oké S O R R Y ik neem mijn woorden terug...
kwas gisteren me ne vriend op games forum en we zaten in de buy & sell en daar mocht da blijkbaar wel denkik. En ik vroeg nog, hé wa is da? En dan heeft hem gezegd da da is om da hoog te houden. En dan dachtik het ook is te doen, ma ik wist niet da het hier nie mocht...

Sorry sorry sorry, het was niet slecht bedoeld...

Greetz Zipke :$

zipke

Legacy Member
LunchBox zei:
(d'n thread he, madame mag blijven - ze is ondertussen toch verslaafd aan onze community)
das een feit, sowieso beter dan zwam :)
das kei leuk om te zien wa mense kunne me photoshop en wa ik (nog :p)niet kan...
allee ja zo fijn is da nu ook wel nie altijd :D

als de plant er is mag hem weg! bedankt om het niet te sluiten, maar was echt niet slecht bedoeld... Thx LB :x

@ DarkBone: boem patat? :D

Spacy2003

Legacy Member
juist trug (en uitgeslapen) van occ en wat mis ik JAWEL vrouwelijk schoon :doh: :p
anywho:

zipke

Legacy Member
Wow mooi :niceone:
dit noem ik een W !!! Merci voor de bijdrage, da begint er op te lijken :p
als ge wint zult ge wa vrouwelijk schoon in uwen inbox krijgen sie (allee ja, mijn muur toch (lees:vrouwelijk schone muur) en ik ... :D)

zipke

Legacy Member
That's a great idea !!!
De hawai bloemen aan de macht !!! :unsure:
kvin ook da er een zwam-thread moet zijn..
al die gefrustreerde designers moete eens een uitlaatklep hebbe e :applause:

Om nog even ontopic te blijven :

@ DarkBone: toch geen boem patat vandaag hé ? :sad:
@ other designers: just give it a shot :p :D

DarkBone

Legacy Member
zipke zei:
@ DarkBone: toch geen boem patat vandaag hé ? :sad:

Hehe, nee nee ;)
Heb al een kleinigheidje gemaakt, maar staat hier zo half afgewerkt op men bureaublad :)
Ik kan wel al tonen wat ik heb natuurlijk.

DarkBone

Legacy Member
wiebke.jpg

't Is dus de bedoeling dat er nog bloemekes bijkomen hé ;)
En der zal nog wel aan de compositie gewerkt worden..

zipke

Legacy Member
cool idee van die blaadjes :niceone:

nice start! Keep going, keep going :) :applause:

zipke

Legacy Member
DarkBone'tje ? Nog geen tijd gehad voor het vervolg van je spectaculaire W'tje? Met dit warme weer neem ik het u nie kwalijk ze maar niet vergeten e :p
en de rest ook niet? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan