Nightmare`
Legacy Member
Oké, het probleem:
De maat dieje onze flyer heeft gemaakt is momenteel op skireis. De flyer is af, al moet hier een kleine nuance bij -> vooraleer hij kan verzonden worden om te drukken moeten er instellingen worden aangepast (oa colormode, afmetingen, ...). Niemand van ons heeft photoshop noch kennis daarvan.
Dit is de flyer:
http://img171.imageshack.us/my.php?image=flyerneedleontherecordta0.png
Op www.zwartopwit.be > vragen > opmaak (opmaakprogramma's) , vind je de 5tal richtlijnen (in zo'n technische fiche pfd). Bij de laatste stap kan je kiezen in welk bestandstype opslaan, liefst JPEG aub.
Wie mij kan helpen, werkelijk eeuwige dank!
(moest je naar het feesje willen komen wil ik je wel op de guestlist zetten dat je gratis binnen kan als compensatie)
update:
de huidige afbeelding is 300dpi RGB.
Die overloop hoeft niet, is geen probleem, dat er langs beide kanten een paar mm afgaat maakt niet uit (zelfs niet als die klein letters beneden (VU n aub ...) er af vallen) , dat risico nemen we dan wel)
De maat dieje onze flyer heeft gemaakt is momenteel op skireis. De flyer is af, al moet hier een kleine nuance bij -> vooraleer hij kan verzonden worden om te drukken moeten er instellingen worden aangepast (oa colormode, afmetingen, ...). Niemand van ons heeft photoshop noch kennis daarvan.
Dit is de flyer:
http://img171.imageshack.us/my.php?image=flyerneedleontherecordta0.png
Op www.zwartopwit.be > vragen > opmaak (opmaakprogramma's) , vind je de 5tal richtlijnen (in zo'n technische fiche pfd). Bij de laatste stap kan je kiezen in welk bestandstype opslaan, liefst JPEG aub.
Wie mij kan helpen, werkelijk eeuwige dank!
(moest je naar het feesje willen komen wil ik je wel op de guestlist zetten dat je gratis binnen kan als compensatie)
update:
de huidige afbeelding is 300dpi RGB.
Die overloop hoeft niet, is geen probleem, dat er langs beide kanten een paar mm afgaat maakt niet uit (zelfs niet als die klein letters beneden (VU n aub ...) er af vallen) , dat risico nemen we dan wel)
.

