Archief - REQ: logo deefees

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Deefees

Legacy Member
Die een jeugdig en fris logo voor ons willen maken !
Het gaat allemaal om de deefees, een footskate-crew (en binnenkort ook building-jumpers), die een nieuw logo zoeken.


Ons vorig logo was dus
deefeesf.JPG

maar met de vernieuwing van de site wilden we graag een vernieuwing van het logo.

U hoeft er allesins niet veel tijd in te steken, het is gewoon omdat wij enkel wat leet-paint-skills hebben dat we het niet zelf kunnen :p
Alvast heel erg bedankt! :niceone:

D3C0Y

Legacy Member
groter voorbeeld van vorig logo beschikbaar ? + welke stijl word de vernieuwing van de site ?

Mistabeen

Legacy Member
sorry dak het zeg he -_-

maar footskating :wtf: das al even erg als extreme ironing of diepzee bloemschikken -_-

dresse

Legacy Member
als ge serieus aan footskaten doet is da wel behoorlijk cool zuh :)
freerun en buildingjumping is natuurlijk nog cooler :p

orez

Legacy Member
die so called freerun en buildingjumpen wordt dus "parcourt" (frans uitgesproken) genaamd ;)

Mistabeen

Legacy Member
dresse zei:
als ge serieus aan footskaten doet is da wel behoorlijk cool zuh :)
freerun en buildingjumping is natuurlijk nog cooler :p
Parcourt en al die shit is 1 ding :p ma bekijk 2min da filmke vanop die site en ge ligt plat

LunchBox

Legacy Member
eigenlijk is het't belangrijkste dat je je logo hebt op't einde, dus is het een "REQ:"(UEST)-thread. prefix aangepast.

Ironpole

Legacy Member
twiel zei:
omg, da filmpke, ik lag plat :rofl:
Ik heb 't 3de filmpke is bezien :rofl: . My hero's :love:


Ontopic: Het logo van Bigbuddha is wel leuk, maar de voet lijkt meer op een dierenpoot dan een mensenpoot :)

Rhodariel

Legacy Member
Ironpole zei:
Ik heb 't 3de filmpke is bezien :rofl: . My hero's :love:


Ontopic: Het logo van Bigbuddha is wel leuk, maar de voet lijkt meer op een dierenpoot dan een mensenpoot :)
Ne mens eeft toch ook maar 4 tenen??

Floyd

Legacy Member
'k Vind die achterwaartse sprong over die fiets wel nice.
Bij die dingen is het denk ik wel zo dat de kick voor diegene die het doet er altijd is, maar ik denk dat je nog net iéts beter moet worden om ervoor te zorgen dat mensen die je filmpjes bekijken ook die kick krijgen. ;)
Zoals op die Parkour-site, echt zotte dingen! :o

Massis

Legacy Member
dresse zei:
als ge serieus aan footskaten doet is da wel behoorlijk cool zuh :)
freerun en buildingjumping is natuurlijk nog cooler :p

idd, footskaten kan best stoer zijn

ik stel mij wel de vraag: hebt gulle hoogtevrees? (en hebt gulle iets tegen grabs :p )
ik namelijk WEL , maar als ik 't weer eens begaai met wat footskaten spring ik toch wel van wat hogere dingen dan een stoep zenne :p

ben daar ooit mee begonnen in italië vorig jaar, zat zo ne vent heel onwetend rond te kijken op'n bank en'k had met maten gewed dat ik WEL durfde op die bank springen, dan op de leuning afstoten en half over die vent weg springen :p

'k moet echter wel floyd gelijk geven :)

edit: echt grinden kan btw ook, ooit'n kameraad op'n natte betonblok 'n slide van ne meter of 2 zien doen :p

Deefees

Legacy Member
Jup jup, we gaan Deefees-fitness inlassen om sterker te worden en verder te springen :D.
Ja die buildingjumping is natuurlijk niet van het gemakkelijkst. Maar we gaan erop trainen he ;) ja idd die filmpjes die er nu opstaan zijn meer als grappig bedoeld, daarom ook leuk dat jullie ze echt grappig vonden. :)
Kzou ook nie meteen een heel fimpje vol serieuse building-jumping stoppen, want dat komt ook wel wa afgezaagd na zo een tien minuten gekeken te hebben, dus humor moet er toch ook wel in :)

Btw. mooi logo van bigbuddah :niceone: kga et tonen aan de andere hoofdleden :)
We zullen ook t-shirts maken en zullen daarop dus een mooi logo willen zetten :)

Trouwens Floyd, ge had het mss wel al door, maar die achterwaarts is dus nie echt hé :p met de filmprogjes gemaakt.

Aan D3coy, dat is eiglijk al de nieuwe site :) maar het logo moet er niet meteen in verband mee staan, alles is goed hoor ;) Tis ook met het vooruitzicht op T-shirts. En kheb dat oude logo niet groter sry.

En voor degenen die nie kunnen wachten is er al een Beta versie van de Recruitment-day :D Het is wel alleen nog maar de intro. :)

Die parkour site is trouwens nice, mooi uitgelegd hoe ge de moves moet doen :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan